10 pomysłów na zdrowe słodkości bez dodatku cukru

Każdy z nas chciałaby bezkarnie jeść słodycze i nie tyć. Niestety jest to mało prawdopodobne.. Mało która z nas ma to szczęście, że je wszystko i nie tyje! Nie ma sensu ciągle czegoś sobie odmawiać.. Trzeba nauczyć się umiejętnie wybierać! Analizować skład, czytać etykiety! Jeśli szukasz pomysłów na zdrowe i smaczne desery bez cukru, to dobrze trafiłaś. Poniżej znajdziesz kilka przepisów na słodkości bogate w błonnik i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania substancje odżywcze.

1. Ciasteczka makowe
Te ciasteczka zachwycą każdego miłośnika słodkości! Przygotowane są z samych wartościowych składników, takich jak: słonecznik, mak i kasza jaglana. Do tego szczypta cynamonu i gotowe!
2. Batoniki bananowe
Płatki owsiane, banany, siemię lniane – brzmi smacznie,
prawda?
3. Ciasto marchewkowe
To chyba moje ulubione ciasto! Zarówno pod kątem wartości odżywczych, jak i sposobu przygotowania. Marchewka, mąka owsiana, bakalie, miód, krem z białego twarogu.. Na samą myśl aż cieknie mi ślinka!
4. Bananowiec
Banany, jogurt naturalny, bakalie, miód, jajka – same
zdrowe produkty, a smak? Niezapomniany!
5. Sałatka owocowa
Kupujesz ulubione owoce i bakalie – mieszasz. Gotowe! Bardzo smaczna i szybka w przygotowaniu przekąska!
6. Domowe lody bananowe
Banana obierz i pokrój w plasterki. Włóż do torebki przeznaczonej do mrożenia żywności i zostaw w zamrażarce na całą noc. Następnego dnia zbledniej z dodatkiem 2 łyżek jogurtu greckiego i 1 łyżki masła orzechowego. Miksuj do uzyskania jednolitej masy. Po raz kolejny włóż do zamrażarki i pozostaw na kilka godzin.

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*