Chcę schudnąć. Co mam jeść? Część I

Nie wiem czy wiecie, ale 70% sukcesu w odchudzaniu przypisuje się diecie! Bez niej ani rusz! Jeśli naprawdę zależy Ci na zrzuceniu kilogramów – na stałe, musisz zmienić nawyki żywieniowe! Musisz się przyjrzeć swojej diecie i wyeliminować niezdrowe produkty! Podjedź do tego z głową, a przekonasz się, że zdrowe odżywianie może być naprawdę smaczne! Specjalnie dla Was przygotowałam listę produktów „must have” dzięki którym udało mi się schudnąć! Odkąd zaczęłam zdrowo się odżywiać, przestałam chorować! Już nie pamiętam kiedy byłam przeziębiona! Problemy z żołądkiem lub zgaga również są mi obce. Zaczynamy!

Warzywa – duże ilości warzyw, morze warzyw… Jedz pięć porcji warzyw i owców dziennie! Chyba każdy z nas zna to hasło! Ale czy każdy z nas potrafi wcielić je w życie? Wątpię! Musisz nauczyć się umiejętnie przemycać warzywa! Na drugie śniadanie pij koktajl, przed telewizorem chrup warzywa pokrojone w słupki, a na kolację i do obiadu zjedz sałatkę! Plaster ogórka na kanapce? To za mało!
Owoce– niektórzy twierdzą, że od owoców się tyje… Co za bzdura. Owszem zawierają cukier – fruktozę, ale z pewnością są mniej szkodliwe niż słodycze. Zresztą… nie ma czego porównywać. W przeciwieństwie do jedzenia warzyw, tutaj musisz zachować umiar. Owoce jedz do godzin popołudniowych. Dzięki temu zdążysz je strawić.
Mięso – a najlepiej drób! Pieczone w piekarniku, grillowane, smażone na teflonie lub gotowane na parze. Mięso zawiera duże ilości białka, które przyspiesza metabolizm i sprawia, że czujemy się bardziej syci!

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*