Chcę schudnąć. Co mam jeść? Część II

Jajka to również moje „must have”. Wiem, że dużo osób ma alergię na jajka… Szkoda, bo można z nich przyrządzić bardzo fajne dania. Jajka zawierają mnóstwo białka, witamin, minerałów i aminokwasów! Do tego mają są małokaloryczne i doskonale „zapychają” żołądek!
Serek wiejski idealny dodatek do owsianki, omleta, czy warzyw. Ma mało kalorii i tłuszczu, a dużo białka! Na kolację będzie w sam raz!
Olej kokosowy prawdziwa zdrowotna bomba! Przyspiesza przemianę materii, reguluje pracę jelit, wspomaga trawienie oraz zmniejsza uczucie głodu. Olej kokosowy sprawdzi się również jako kosmetyk! Łagodzi podrażnienia, zmniejsza widoczność rozstępów oraz uwaga, uwaga….spłyca zmarszczki!!!
Pełne ziarno – chleb pełnoziarnisty, makaron pełnoziarnisty, mąka pełnoziarnista, kasze – nie może ich zabraknąć w Twojej kuchni! Zawierają mnóstwo błonnika, który wspomaga trawienie i przyspiesza odchudzanie!
Jak widzicie, moja dieta nie jest skomplikowana. Nie znajdziecie w niej wymyślnych nasion chia i innych cudów. Znajdziecie w niej ogólnodostępne produkty, które wcale nie są drogie! Mało tego! Z pewnością są tańsze niż słodycze i inne niezdrowe przekąski! Tylko olej kokosowy stanowi mały wyjątek. Jest dość drogi… Za litr zapłaciłam jakieś 75 zł. Ale taka dawka spokojnie wystarczy nam nawet na rok! Kupując olej kokosowy wybierz ten nierafinowany!!!

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*