Jak być fit?

Założę się, że większość z was chce schudnąć w 2017 roku! Tylko jak to zrobić? Jak zacząć? Przygotowałam mini fit poradnik, dzięki któremu dowiecie się jak wytrwać w swoim postanowieniu.

1. Zastanów się!
Zanim kupisz karnet na siłownię i nasiona chia..Zastanów się, dlaczego chcesz schudnąć? Dlaczego chcesz być fit? Weź kalendarz na 2017 i na pierwszej kartce wypisz: powody dla których chcesz zmienić swój dotychczasowy styl życia,
efekty jakich oczekujesz,  sposoby dzięki którym będziesz monitorować postępy w odchudzaniu, określ cel jaki chcesz osiągnąć
Kolejna kwestia. Zastanów się czy naprawdę chcesz się zmienić. Dieta nie jest chwilowym wybrykiem. Po jej zakończeniu nie będziesz mogła objadać się słodyczami. No chyba, że chcesz przytyć? Dieta to styl życia…
2. Motywacja
Prędzej czy później dopadnie Cię kryzys..Jest to całkiem normalne zjawisko. Zwłaszcza wtedy, gdy nasi znajomi ze zdrowym odżywianiem nie mają nic wspólnego. Wieczory spędzają przy wspólnym piwku, a Ty? A Ty siedzisz na siłowni. Zatem, co zrobić gdy dopadnie nas kryzys? Weź porządny oddech i pomyśl, jak dużo już osiągnęłaś?
Nie katuj się! Każdy z nas jest tylko człowiekiem i każdemu z nas zdarzają się potknięcia! Zjadłaś kawałek pizzy, nie poszłaś na trening? No i co z tego? Wyciągnij wnioski i idź do przodu! Inspiruj się! Przeglądaj blogi na temat odchudzania i zdrowego stylu życia. Nie porzucaj zdrowego odżywiania na dłużej niż 3 dni. Naprawdę trudno wrócić na zdrowe tory… W kupie siła. Odchudzaj się z kimś – z koleżanką, z partnerem, z mamą… jeżeli w Twoim otoczeniu nie ma takiej osoby, poszukaj ich w sieci!
3. Jak byś systematycznym?
Systematyczność to słowo klucz! Bez niej nie osiągniesz efektów!
Po pierwsze: zacznij ćwiczyć to, co lubisz! Po drugie: nie zmuszaj się do ćwiczeń! Taki trening nie ma sensu. Prędzej czy później z niego zrezygnujesz. Po trzecie: zaplanuj trening! Dzięki temu będziesz ćwiczyć regularnie. Po prostu wejdzie Ci to w nawyk!
4. Zdrowe odżywianie
Nie ma tutaj żadnej filozofii! Zdrowe odżywianie jest bardzo proste! Sama spójrz:
– zamiast popularnych płatków śniadaniowych jedz owsiankę
– zamiast mleka 3,2% pij to chudsze 1,5 – 2%
– zamiast słodkich napojów gazowanych pij wodę mineralną
– białe pieczywo zamień na pełnoziarniste
– jogurt owocowy zamień na naturalne
– ogranicz słodycze i inne niezdrowe przekąski bogate w cukier
– zrezygnuj z jedzenia dań typu instant oraz fast foodów.
Dzięki nim, już po miesiącu zauważysz pierwsze zmiany!
5. Zadbaj o siebie!
Zdrowy styl życia to nie tylko dieta i sport! To również odpowiednia ilość snu, odpoczynek, regeneracja, unikanie stresu oraz regularne badania krwi!

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*