Jak nie przytyć na majówce?

Dbasz o swoją sylwetkę. Zdrowo się odżywiasz, ćwiczysz, aż w końcu nadchodzi:
a. moment świąt
b. moment urlopu
W obydwu przypadkach kusi nas jedno: jedzenie. Uginające się pod nadmiarem przepysznych dań stoły.. i najbardziej uniwersalna wymówka na świecie: „wakacje są raz w roku”, „święta są raz w roku”. W dzisiejszym wpisie skupię się na „nietyciu” podczas urlopu, w kolejnym na „nietyciu” trakcie świąt. Zatem jak nie przytyć w trakcie majówki?

1. Wiem, że dużo osób decyduje się na majówkę all inclusive. Jest to bardzo fajna opcja dla naszego portfela, ale nie dla naszego żołądka!! Domeną naszego narodu jest brak umiaru w jedzeniu i piciu! Skoro zapłaciliśmy tyle pieniędzy, to musi spróbować wszystkiego! Hulaj dusza piekła nie ma. Koniec końców, wracamy z urlopu o 3 kilogramy ciężsi! Jeżeli nie masz silnej woli, jedź na wakacje bez wyżywienia lub na takie z opcją śniadania i obiadokolacji.

2. Postaraj się jeść regularnie. Tak jak do tej pory. To podjadanie jest główną przyczyną tycia w trakcie wakacji! Ze stołu wybieraj mniejsze zło, czyli najprościej mówiąc zdrowe produkty: warzywa, owoce, nabiał, ryby, musli, sałatki na bazie oliwy z oliwek lub jogurtu naturalnego. Jeśli nie możesz się powstrzymać, to spróbuj wszystkiego! Ale po łyżce stołowej każdego dania!

3. Dania nakładaj na mniejszy talerz.

4. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego – wybierz lody, najlepiej te bez zbędnych dodatków. Wszelkiego rodzaju polewy, posypki i inne cuda odstaw na bok!

5. Zawsze miej przy sobie wodę i jakąś zdrową przekąskę. Dzięki nim unikniesz zakupu niezdrowych produktów, których w miejscowościach turystycznych jest mnóstwo! Kebab za kebabem, kebab pogania.. A zapach kusi, oj kusi.

6. Zaplanuj cheat meal, czyli oszukany posiłek. W trakcie urlopu zjedz coś na co masz ochotę. Dla przykładu: piątego dnia pobytu zjesz na podwieczorek gofra.


7. Jeśli jesz w restauracji, to: do mięsa/ryby wybierz surówki, a nie frytki! Ewentualnie pieczone ziemniaki.

8. Pij dużo wody!

9. Jeśli masz ochotę na coś z procentami, wybierz wytrawne lub półwytrawne. Wszelkiego rodzaju drinki omijaj szerokim łukiem. Są prawdziwą bombą kaloryczną!

10. Nie rezygnuj z aktywności fizycznej. Biegaj nad brzegiem morza, spaceruj, wypożycz rower, wybierz się na kajaki.

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*