Jak odstawić słodycze? Sześciotygodniowy plan działania!

Słodycze.. Kto ich nie kocha? Osobiście nie znam osoby, która nie lubi słodyczy lub nie je ich z własnej nieprzymuszonej woli!! Kocham słodycze miłością nieskończoną, ale odkąd jestem na diecie postanowiłam je ograniczyć.. Po prostu niwelowały efekty mojego odchudzania! Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów na to, jak pokonać słodyczowy głód! Jeśli coś pójdzie nie tak, nie przejmuj się! Zawsze możesz zacząć jeszcze raz! Porażki zdarzają się nawet najlepszym!

Dieta niskowęglowodanowa
– dzięki niej ustabilizujesz poziom cukru we krwi i będziesz spożywać mniej cukru

Sen i regeneracja
– niewyspany organizm to głodny organizm! Brak snu osłabia silną wolę i sprzyja powstawaniu zachowań impulsywnych. Koniec końców – jesteśmy głodni i źli!! Chcemy poprawić sobie humor i sięgamy po… czekoladę!

Dobre tłuszcze
Dobre tłuszcze mają zbawienny wpływ na układ nerwowy – co oddziałuje na nastrój. Źródłem dobrych tłuszcz
y są ryby (łosoś, makrela), awokado, oliwa z oliwek, orzechy, nasiona (siemię lniane, słonecznik, pestki dyni).

Ogranicz stres!
Sytuacje stresujące wzmagają ochotę na słodkie przekąski. Musisz nauczyć się panować nad stresem. Na pewno jest coś, co działa na Ciebie odstresowująco: spacer, bieganie, słuchanie muzyki, spotkania z przyjaciółmi. Za każdym razem, kiedy dopada Cię ochota na słodkie przekąski zajmij się tą czynnością.

Usuń zapalniki
Nie trzymaj w domu słodyczy! Czego oczy nie wiedzą, tego sercu nie żal! Im mniej rzeczy będzie Cię kusić, tym lepiej!

Inspiruj się
Jeżeli jesteś na diecie, przeglądaj motywujące fit inspiracje. Każda z nas chciałby wyglądać jak Ewa Chodakowska, ale słodycze nie pomogą nam zbudować takiej sylwetki…

I na koniec: nie zapominaj o tym, że jesteś człowiekiem! Nie musisz się nagradzać jedzeniem!

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*