„Nie mogę schudnąć pomimo diety”. Dowiedz się, co robisz źle! Część I

Zdrowo się odżywiasz, chodzisz na siłownię, a wskazówka na wadze dalej stoi w miejscu? Sprawdź, czy na pewno robisz wszystko dobrze!

1. Jesz za mało
Najczęściej popełniany błąd. Jedząc mniej – mówię tutaj o głodowych porcjach, sięgających 500 kalorii dziennie nie schudniesz, przytyjesz! Twój organizm zacznie magazynować tłuszcz zamiast go tracić!

2. Jesz za dużo
To, że zrezygnowałeś z jedzenia kebabów na rzecz owsianki z dodatkiem masła orzechowego, nie oznacza, że możesz zjadać cały słoik naraz! Masło orzechowe jest zdrowe, ale w rozsądnych ilościach. Nie wiem czy wiesz, ale cały słoiczek ma ponad 2000 kalorii!! Zdecydowanie więcej niż kebab! Zdrowe podejście przede wszystkim!

3. Produkty light
W dzisiejszych czasach wszyscy chcą być fit! I co robią? Wchodzą do sklepu i kupują jogurt light, coca colę light i mleko light… Szkoda tylko, że te produkty są napakowane chemią i szkodliwym dla zdrowia aspartamem!
Z pewnością nie pomogą Ci schudnąć!

4. Jesteś niekonsekwentna!
Odchudzam się. Postanowione. Od poniedziałku zaczynam dietę..i co? Twoje odchudzanie trwa dokładnie 3 długie dni. Czwartego najadasz się do bólu brzucha. A może by tak stać się konsekwentnym? Znaleźć jakiś realny cel? Chcesz schudnąć na ślub siostry? Wyobraź sobie, jak będziesz wyglądać w swojej wymarzonej sukience.. I co? Nadal masz ochotę na czekoladę?


5. Za mało pijesz?
Woda jest niezbędna do życia! Bez względu na to czy się odchudzasz czy nie! Usuwa nadmiar toksyn z organizmu oraz poprawia przemianę materii. Rezultatem „niepicia” są bóle stawów, nadwaga, zaparcia, wzdęcia, opuchlizna ciała, problemy z cerą…

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*