„Nie mogę schudnąć pomimo diety”. Dowiedz się, co robisz źle! Część II


1. Dostarczasz swojemu organizmowi za dużo cukru!
Nie wiem, czy wiesz.. ale kartonikowe soki zawierają więcej cukru niż cola, która ma 10 g cukru na 100 ml!! Musisz z nich zrezygnować! Wiele kobiet żali się, że pomimo stosowania diety nic nie chudną. I nic dziwnego.. Owszem odżywiają się zdrowo, ale poprzez picie soków dostarczają więcej kalorii niż z jedzenia!

2. Masz problemy z hormonami
Kiedy ostatni raz robiłaś badania krwi? Nie pamiętasz… Kosztują grosze (mniej niż ulubione czekoladki), a dostarczą nam wielu cennych informacji. Koniecznie zbadaj hormony! Podwyższone TSH może świadczyć o niedoczynności tarczyca, która utrudnia proces odchudzania!

3. Źle ćwiczysz
Po treningu odpuszczasz rozciąganie, ćwiczysz tylko jedną partię ciała, machasz bezsensu nogami – nie przykładasz się do ćwiczeń. Trzeba uprawiać sport, więc to robisz.. tylko, jak masz ćwiczyć byle jak, to lepiej wcale tego nie rób! Kolejny błąd – zrobiłam trening, więc mogę zjeść coś dobrego, niezdrowego i kalorycznego, np. pizzę! I jeszcze jeden – ćwiczysz bez opamiętania. Kilka godzin dziennie, codziennie. Nie dajesz swoim mięśniom odpocząć! Jesteś przetrenowana! Taki schemat jest pozbawiony sensu… Zachowaj umiar i wrzuć na luz! Ćwicz, ale z głową! Regeneracja jest bardzo ważnym elementem treningu! Trenuj co drugi dzień i zadbaj o odpowiednią ilość snu. 6-7 godzin to absolutne minimum!

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*