Sprawdzone sposoby na płaski brzuch

Zastanawiasz się co jeść, co ćwiczyć aby mieć płaski brzuch? Już nie musisz. Przygotowałam dla Was kilka skutecznych porad, dzięki którym Twój brzuch nie będzie przypominał piłki. Pierwszy efekty zauważysz naprawdę szybko!

1. Aktywność fizyczna
Nie znajdziesz tutaj niczego odkrywczego. Po prostu musisz zacząć ćwiczyć – i robić to regularnie! Ćwicz 2-3 razy w tygodniu po 30 minut!
2. Pij, pij i jeszcze raz pij!
Wodę niegazowaną, herbatki ziołowe, owocowe! Herbatę czerwoną i zieloną! Dzięki temu pozbędziesz się nadmiaru toksyn i nadmiaru wody! Twój brzuch będzie mniej wzdęty i bardziej płaski!
3. Ogranicz sól
Sól zatrzymuje wodę w organizmie i sprzyja powstawaniu obrzęków. Musisz ją ograniczyć! Doskonałym zamiennikiem soli są zioła! Majeranek, lubczyk, zioła prowansalskie, słodka papryka, kolendra. Uważaj również na produkty spożywcze bogate w sól: sery, wędliny, pasztety, dania instant, fastfoody.
4. Unikaj cukru!
Wyrzuć z diety słodycze i słodkie napoje. To zbędne kalorie, których nadmiar odkłada się w okolicach talii.. Alternatywą dla słodkich przekąsek będą świeże owoce.
5. Postaw na zdrowe tłuszcze!
Orzechy, tłuste ryby (łosoś, makrela), oliwę z oliwę, awokado!
6. Odpocznij!
Śpij minimum 6 godzin! Twój organizm będzie Ci za to wdzięczny. Pozbędziesz się obrzęków, a Twoje jelita będą pracować na pełnych obrotach!
7. Zioła mają moc!
Twój organizm ma skłonności do gromadzenia wody? Zacznij pić herbatki ziołowe! Pokrzywa, skrzyp polny, bratek trójbarwny, czystek. Masz problem z wzdęciami? Twój brzuch jest napięty i obrzmiały? Zacznij pić napar z majeranku, rumianku lub kopru włoskiego. Wspomniane zioła działają wiatropędnie i pomogą Ci pozbyć się nadmiernej ilości gazów.
8. Unikaj niektórych warzyw
Bobu, kalafiora, brukselki, kapusty, grochu, fasoli i ciecierzycy – te warzywa sprzyjają wzdęciom!

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*