Sprawdzone sposoby na poświąteczne przejedzenie

Święta Wielkanocne tuż, tuż… To magiczny czas, na który czekamy cały rok. Z kolei nasza wątroba niekoniecznie! Czas spotkań z rodziną i czas pysznego jedzenia.. Trudno oprzeć się pokusie i nie spróbować wszystkiego naraz! I co tu zrobić żeby się nie przejść i „nie wybuchnąć”? Nasza wątroba woła o pomstę o niebie, a my jemy więcej i więcej. Efekt objedzenia nie jest nam obcy. W końcu przychodzi taki moment w którym najchętniej położylibyśmy się spać… ale nie możemy! Bo boli nas żołądek! Zatem co zrobić, jak sobie pomóc?

1. Herbatki
Istnieje całe mnóstwo herbatek, które pomagają w trawieniu. Jedną z nich jest czerwona herbata – nie raz, nie dwa uratowała mi życie! Herbata czerwona ułatwia trawienie tłuszczów i wzmaga wydzielanie soków żołądkowych. Prawdziwą furorę robią również herbatki ziołowe – koper, mięta, pokrzywa, rumianek. Jeśli nie masz ich pod ręką, sięgnij po gumę miętową lub cukierka.

2. Dobrze zacznij dzień
Od wypicia szklanki wody z sokiem z cytryny lub octu jabłkowego. Taka mieszanka wspomoże wątrobę oraz złagodzi napięcie żołądka. Nie mogę nie wspomnieć, że takie mikstury przyspieszają przemianę materii i zmniejszają apetyt.

3. Ruch, ruch i jeszcze raz ruch!
„Przeżarcie” najlepiej rozchodzić. W trakcie kolacji, stań od stołu i idź na spacer! Z pewnością poczujesz się lepiej! Odzyskasz energię i będziesz mniej ospała!

4. Wódka z pieprzem
Brzmi dość kontrowersyjnie. Ale ta metoda naprawdę się sprawdza! Jeden kieliszek mocnego alkoholu do posiłku lub tuż po nim, poprawi pracę jelit i usprawni trawienie.

No votes yet.
Please wait...

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*